Abonenci Dialogu pozbawieni Internetu
Wczoraj jeleniogórscy abonenci telefonii Dialog byli pozbawieni przez 7 godzin dostępu do Internetu, nie mogli też dzwonić do abonentów innych operatorów, jak również klienci TPSA i sieci komórkowych nie mogli do nich zadzwonić. Taki stan rzeczy był powodem awarii światłowodu, która miała miejsce o godzinie 17-tej. Jej skutki usunięto dopiero około godziny 23-ej.
Niestety z powodu tej usterki ucierpieliśmy i my, gdyż przez cały ten okres portal JG24.pl był dla Was niedostępny. Przepraszamy za tę niedogodność, ale jak widzicie wina za zaistniały stan rzeczy nie leży po naszej stronie. Dzisiaj i jutro postaramy się odrobić zaległości w artykułach i newsach. Zapraszamy do kolejnych odwiedzin!
Redakcja JG24.pl
Tomasz Żukiewicz
Leszek Wrotniewski
Konrad Rydzewski
Rafał Piotr Szymański
Kazimierz Piotrowski
Hubert Papaj
Wojciech Leszczyk
Maciej Lercher
Paweł Kucharski
Oliwer Kubicki
Jacek Jakubiec
Paweł Gluza
Wojciech Chadży