Informacja na temat wpłat na rzecz Urzędu Miasta

Informujemy, że od 1 kwietnia 2023 r. punkt kasowy zlokalizowany w budynku Urzędu Miasta Jelenia Góra na ulicy Ptasiej 2-3 zostaje zlikwidowany.

Wpłaty na rzecz Urzędu Miasta można dokonywać:
- przelewem na konto,
- w formie bezgotówkowej (kartą płatniczą, BLIKIEM) bezpośrednio w Wydziałach Urzędu:

Wydział Komunikacji: (na wszystkich stanowiskach 5 terminali) ul. Sudecka

z tytułu rejestracji pojazdów,
wydania prawa jazdy

Urząd Stanu Cywilnego: (na wszystkich stanowiskach) pl. Ratuszowy

z tytułu opłaty skarbowej,

Wydział Obsługi Klienta: Centrum Obsługi Klienta parter ul. Ptasia

z tytułu opłaty skarbowej,

Wydział Wymiaru Podatków i Dochodów Podatkowych ( pok.38 i 39) ul. Sudecka

z tytułu opłaty za odpady komunalne (śmieci)

Wydział Dochodów Niepodatkowych i Windykacji, ul. Sudecka

z tytułu podatku od nieruchomości, (pok. 40)
wieczystego użytkowania gruntu, (pok. 41)
dzierżawy gruntu, (pok. 36)
służebności gruntu, (pok.36)
przekształcenia prawa wieczystego użytkowania (pok. 36 i 41)

Wydział Geodezji Kartografii i Katastru (pok.223) ul. Ptasia

z tytułu opłat geodezyjnych,
wypisy i wyrysy map

Wydział Ochrony Środowiska (pok. 213 i 207) ul. Okrzei

z tytułu opłaty skarbowej, (pok.213)
karty wędkarskiej, (pok.207)
opłat za zezwolenia na przejazd pojazdu nienormatywnego, (pok.213)

- gotówką bez prowizji:

Banku Millenium w godzinach pracy banku:

przy ul. 1 Maja 10
plac Kardynała Stefana Wyszyńskiego 52

- gotówką i kartą płatniczą

w punkcie kasowym Connect przy Pl. Piastowskim 15a

w godzinach 8:00 - 15:30

UM JG