Informacja na temat wpłat na rzecz Urzędu Miasta
Informujemy, że od 1 kwietnia 2023 r. punkt kasowy zlokalizowany w budynku Urzędu Miasta Jelenia Góra na ulicy Ptasiej 2-3 zostaje zlikwidowany.
Wpłaty na rzecz Urzędu Miasta można dokonywać:
- przelewem na konto,
- w formie bezgotówkowej (kartą płatniczą, BLIKIEM) bezpośrednio w Wydziałach Urzędu:
Wydział Komunikacji: (na wszystkich stanowiskach 5 terminali) ul. Sudecka
z tytułu rejestracji pojazdów,
wydania prawa jazdy
Urząd Stanu Cywilnego: (na wszystkich stanowiskach) pl. Ratuszowy
z tytułu opłaty skarbowej,
Wydział Obsługi Klienta: Centrum Obsługi Klienta parter ul. Ptasia
z tytułu opłaty skarbowej,
Wydział Wymiaru Podatków i Dochodów Podatkowych ( pok.38 i 39) ul. Sudecka
z tytułu opłaty za odpady komunalne (śmieci)
Wydział Dochodów Niepodatkowych i Windykacji, ul. Sudecka
z tytułu podatku od nieruchomości, (pok. 40)
wieczystego użytkowania gruntu, (pok. 41)
dzierżawy gruntu, (pok. 36)
służebności gruntu, (pok.36)
przekształcenia prawa wieczystego użytkowania (pok. 36 i 41)
Wydział Geodezji Kartografii i Katastru (pok.223) ul. Ptasia
z tytułu opłat geodezyjnych,
wypisy i wyrysy map
Wydział Ochrony Środowiska (pok. 213 i 207) ul. Okrzei
z tytułu opłaty skarbowej, (pok.213)
karty wędkarskiej, (pok.207)
opłat za zezwolenia na przejazd pojazdu nienormatywnego, (pok.213)
- gotówką bez prowizji:
Banku Millenium w godzinach pracy banku:
przy ul. 1 Maja 10
plac Kardynała Stefana Wyszyńskiego 52
- gotówką i kartą płatniczą
w punkcie kasowym Connect przy Pl. Piastowskim 15a
w godzinach 8:00 - 15:30
UM JG