Zmiany w obsłudze Klienta w Urzędzie Miasta Jelenia Góra

W związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2020 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz. 1931), które wprowadza obowiązek pracy zdalnej dla pracowników administracji publicznej, proszę wszystkich mieszkańców o załatwianie spraw w Urzędzie Miasta Jelenia Góra drogą elektroniczną (np. za pośrednictwem platformy ePUAP, telefonicznie, poprzez e-mail).

W przypadku braku możliwości skorzystania z drogi elektronicznej, od środy 4 listopada 2020 r. załatwienie osobiście wszelkich spraw w Urzędzie będzie możliwe jedynie po uprzednim wyznaczeniu przez urzędnika terminu i godziny indywidualnego przyjęcia.

Możecie Państwo umawiać się na indywidualną godzinę przyjęcia telefonicznie lub poprzez e-mail. Urzędnik poinformuje Państwa jakie dokumenty należy przedłożyć, aby sprawa została niezwłocznie rozpatrzona. Wszystkie Wydziały są dla Państwa dostępne pod numerami telefonów zamieszczonymi na naszej stronie internetowej.

Konieczność umówienia wizyty, nie dotyczy rejestracji zgonów oraz sporządzania aktów zgonów.

Wszystkie Wydziały są dla Państwa dostępne pod numerami telefonów:

Urząd Miasta Jelenia Góra