Wstąp do Straży Miejskiej

Straż Miejska w Jeleniej Górze zaprasza wszystkich do podjęcia pracy w naszej jednostce.

Lubisz wyzwania?
Interesujesz się bezpieczeństwem publicznym?
Chcesz pomagać lokalnej społeczności?
Nie boisz się wymagającej i odpowiedzialnej pracy?
Szukasz stabilnego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę?

Straż Miejska w Jeleniej Górze prowadzi rekrutację na 2 stanowiska aplikanta.

Niezbędne wymagania:

obywatelstwo polskie,
ukończenie 21 roku życia,
korzystanie z pełni praw publicznych,
posiadanie minimum wykształcenia średniego,
nienaganna opinia,
odpowiednia sprawność fizyczna i psychiczna,
zaświadczenie o niekaralności,
uregulowany stosunek do służby wojskowej.

Wymagania dodatkowe:

znajomość obsługi komputera,
komunikatywność,
umiejętność pracy w zespole,
prawo jazdy kategorii B.

Przyjmowanie ofert kandydatów potrwa w terminie do 14.08.2019 r. do godz. 15.30

Kandydaci ubiegający się o zatrudnienie na w/w stanowisku urzędniczym zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów:

list motywacyjny,
życiorys (CV),
kserokopia świadectwa ukończenia szkoły lub uczelni, potwierdzającego posiadane wykształcenie,
kserokopia książeczki wojskowej z adnotacją o uregulowanym stosunku do służby wojskowej,
kserokopia świadectw pracy,
zaświadczenie o niekaralności,
inne dokumenty potwierdzające zdobyte uprawnienia i kwalifikacje zawodowe,
podpisane własnoręcznie oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 24 ustawy
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz. U. Z 2018 r., poz. 928).

Wymagane dokumenty aplikacyjne tj. list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)"

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście lub wysłać pod adres:

Straż Miejska w Jeleniej Górze
ul. Armii Krajowej 19
58-500 Jelenia Góra

W ramach postępowania kwalifikacyjnego zostaną przeprowadzone badania lekarskie i psychologiczne. Kandydaci, którzy przejdą postępowanie kwalifikacyjne, zostają skierowani na półtoramiesięczne szkolenie podstawowe do ośrodka szkoleniowego w Gdańsku.

Co oferujemy?

Stabilne zatrudnienie, wynagrodzenie zasadnicze: 2350 zł brutto, plus dodatek stażowy,
po zdanym egzaminie i awansie na stanowisko młodszego strażnika, wynagrodzenie zasadnicze wzrośnie do 2650 zł brutto;
"trzynastą pensję",
bezpłatne szkolenia,
świadczenia socjalne,
preferencyjne ubezpieczenie grupowe,
bezpłatne zajęcia sportowe,
karnet zniżkowy na basen w Termach Cieplickich,