Przyjmujemy wnioski o wydanie biletu elektronicznego
W związku z uruchomieniem systemu biletu elektronicznego Seb@ informujemy, że w dniu 15.01.2015 r. (czwartek) w godz. od 9.00 do 12.00 uruchomione zostaną punkty w Urzędzie Miasta, w których będą przyjmowane wnioski o wydanie karty biletu elektronicznego.
Punkty zlokalizowane będą:
1/ w Ratuszu - w holu,
2/ przy ul. Sudeckiej 29 - w holu,
3/ w Centrum Obsługi Klienta przy ul. Ptasiej 6A.
Dokumenty niezbędne do wydania spersonalizowanej karty biletu elektronicznego:
1/ wniosek - do wypełnienia na miejscu,
2/ aktualne zdjęcie (podlegające zwrotowi po spersonalizowaniu),
3/ dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość,
4/ w przypadku osób korzystających z ulgi dokument potwierdzający rodzaj uprawnienia do ulgi i czas jego obowiązywania.
Ponadto informujemy, że od poniedziałku, tj. od 19.01.2015r. zostaną uruchomione Punkty Obsługi Klienta MZK sp. z o.o. w Jeleniej Górze:
- przy ul. Bankowej 15, (dawny "Dom Nauczyciela") czynny pon.-pt. w godz. 10:00 - 17:00.
- przy ul. Wolności 238, przystanek "Apteka pod Koroną" (obok banku PKO) czynny pon.-pt. w godz. 10:00 - 17:00.
MZK