Centrum Obsługi Klienta otwarte
Z przyjemnością informujemy wszystkich naszych klientów, że w siedzibie MZK przy ul. Wolności 145 otworzyliśmy Centrum Obsługi Klienta. Centrum zlokalizowane jest na parterze naprzeciw drzwi wejściowych. Pomieszczenie zastąpiło dotychczasowe kasy biletowe, a już niebawem będzie w nim można wyrobić także kartę biletu elektronicznego. Jednocześnie informujemy, że w ramach realizacji projektu i wdrożenia Systemu Biletu Elektronicznego "SEB@" opracowano i uchwalono już Regulamin korzystania z biletu elektronicznego oraz Wniosek o wydanie karty biletu elektronicznego. Przedmiotowe dokumenty można pobrać klikając tu.
Regulamin dostępny jest także na naszej stronie w zakładce "Cennik i Regulamin przewozu" >"Regulamin biletu elektronicznego".
Ponadto informujemy, że w najbliższym czasie zostaną uruchomione i otwarte 3 Punkty Obsługi Klienta:
- Punkt Obsługi Klienta ul. Bankowa 15, Jelenia Góra,
- Punkt Obsługi Klienta ul. Bacewicz, przystanek Sygietyńskiego, Jelenia Góra,
- Punkt Obsługi Klienta ul. Wolności 238, przystanek "Apteka pod Koroną", Jelenia Góra.
Punkty prowadzić będą sprzedaż elektronicznych biletów okresowych i doładowań elektronicznej portmonetki, przyjmować wnioski o wydanie kart i wydawać karty biletu elektronicznego oraz będą umożliwiać użytkownikom sprawdzanie stanu karty.
O terminie rozpoczęcia przyjmowania wniosków oraz wydawania kart biletu elektronicznego poinformujemy Państwa w odrębnym komunikacie.
MZK