Nowe logo i hasło dla Dolnego Śląska

W ciągu najbliższych dwóch miesięcy Dolny Śląsk będzie miał swoje logo i hasło. Na zlecenie Dolnośląskiego Urzędu Marszałkowskiego stworzy je wrocławska agencja reklamowa.



Jak przyznaje Marszałek Województwa Paweł Wróblewski w obecnych czasach bez takich znaków trudno jest promować region. Dodaje, że hasło musi być krótkie, a logo bardzo charakterystyczne.

Wrocławska agencja reklamowa ma już wstępne projekty. Jeden z nich nawiązuje do herbu województwa, czyli czarnego orła z szarfa na skrzydłach. Twórcy wykorzystali tę szarfę, która w tym przypadku symbolizuje bramę, most, coś co łączy. Inne logo nawiązuje do Dolnoślązaków. W tej wersji widoczne są dwa łuki przypominające ludzką sylwetkę. Znaki graficzne będą wykorzystane podczas kampanii promocyjnej Dolny Śląsk, na którą już rozpisany został przetarg.

Polskie Radio Wrocław