Nowe logo i hasło dla Dolnego Śląska
W ciągu najbliższych dwóch miesięcy Dolny Śląsk będzie miał swoje logo i hasło. Na zlecenie Dolnośląskiego Urzędu Marszałkowskiego stworzy je wrocławska agencja reklamowa.
Jak przyznaje Marszałek Województwa Paweł Wróblewski w obecnych czasach bez takich znaków trudno jest promować region. Dodaje, że hasło musi być krótkie, a logo bardzo charakterystyczne.
Wrocławska agencja reklamowa ma już wstępne projekty. Jeden z nich nawiązuje do herbu województwa, czyli czarnego orła z szarfa na skrzydłach. Twórcy wykorzystali tę szarfę, która w tym przypadku symbolizuje bramę, most, coś co łączy. Inne logo nawiązuje do Dolnoślązaków. W tej wersji widoczne są dwa łuki przypominające ludzką sylwetkę. Znaki graficzne będą wykorzystane podczas kampanii promocyjnej Dolny Śląsk, na którą już rozpisany został przetarg.
Polskie Radio Wrocław
Tomasz Żukiewicz
Leszek Wrotniewski
Konrad Rydzewski
Rafał Piotr Szymański
Kazimierz Piotrowski
Hubert Papaj
Wojciech Leszczyk
Maciej Lercher
Paweł Kucharski
Oliwer Kubicki
Jacek Jakubiec
Paweł Gluza
Wojciech Chadży