Władze Jeleniej Góry zawiedzione z promocji miasta
Władze Jeleniej Góry nie są zadowolone z promocji miasta w czasie inauguracji tegorocznego Tour de Pologne. - Prowadzący telewizyjną transmisję dziennikarze zamiast z Jeleniej Góry przywitali widzów błędnie z Zielonej Góry, a do tego nie zachęcali do odwiedzania atrakcji miasta, choć Jelenia Góra dołożyła do organizacji wyścigu 300 tysięcy złotych, nie licząc kosztów organizacyjnych - mówi doradca jeleniogórskiego prezydenta, Piotr Klementowski.
Piotr Klementowski podkreśla, że za pieniądze jakie zainwestowała Jelenia Góra w promocję za pośrednictwem Tour de Pologne, mogłaby przeprowadzić tygodniową kampanię wizerunkową w każdej polskiej stacji telewizyjnej i to z emisją spotów w najlepszym czasie antenowym.
PRW
Tomasz Żukiewicz
Leszek Wrotniewski
Konrad Rydzewski
Rafał Piotr Szymański
Kazimierz Piotrowski
Hubert Papaj
Wojciech Leszczyk
Maciej Lercher
Paweł Kucharski
Oliwer Kubicki
Jacek Jakubiec
Paweł Gluza
Wojciech Chadży