Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Jeleniej Góry

Prezydent Miasta Jeleniej Góry informuje, że realizacja zadania pn.: "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Jeleniej Góry" polegającego na demontażu, transporcie i unieszkodliwieniu wyrobów zawierających azbest z obiektów należących do osób fizycznych, przedsiębiorców, jednostek sektora finansów publicznych, położonych na terenie miasta Jeleniej Góry jest dotowana na podstawie umowy nr 272/D/OZ/JG/2011 z dnia 28 listopada 2011r., zawartej z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.

Kwota dofinansowania przedsięwzięcia wynosi do 85 % jego kosztów kwalifikowanych, w tym do 50% kosztów kwalifikowanych ze środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach programu "Program priorytetowy NFOŚiGW cz.2) usuwanie wyrobów zawierających azbest" oraz do 35% kosztów kwalifikowanych ze środków udostępnionych przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.

wartość zadania - 69 476,00 PLN

dotacja NFOŚiGW - 34 738,00 PLN

dotacja WFOŚiGW - 24 317,00 PLN

Środki budżetu Miasta Jeleniej Góry - 5 100,00 PLN

Środki przedsiębiorców - 5 321,00 PLN

Dofinansowano ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska we Wrocławiu

UM JG