Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Jeleniej Góry
Prezydent Miasta Jeleniej Góry informuje, że realizacja zadania pn.: "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Jeleniej Góry" polegającego na demontażu, transporcie i unieszkodliwieniu wyrobów zawierających azbest z obiektów należących do osób fizycznych, przedsiębiorców, jednostek sektora finansów publicznych, położonych na terenie miasta Jeleniej Góry jest dotowana na podstawie umowy nr 272/D/OZ/JG/2011 z dnia 28 listopada 2011r., zawartej z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
Kwota dofinansowania przedsięwzięcia wynosi do 85 % jego kosztów kwalifikowanych, w tym do 50% kosztów kwalifikowanych ze środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach programu "Program priorytetowy NFOŚiGW cz.2) usuwanie wyrobów zawierających azbest" oraz do 35% kosztów kwalifikowanych ze środków udostępnionych przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
wartość zadania - 69 476,00 PLN
dotacja NFOŚiGW - 34 738,00 PLN
dotacja WFOŚiGW - 24 317,00 PLN
Środki budżetu Miasta Jeleniej Góry - 5 100,00 PLN
Środki przedsiębiorców - 5 321,00 PLN
Dofinansowano ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska we Wrocławiu
UM JG
Tomasz Żukiewicz
Leszek Wrotniewski
Konrad Rydzewski
Rafał Piotr Szymański
Kazimierz Piotrowski
Hubert Papaj
Wojciech Leszczyk
Maciej Lercher
Paweł Kucharski
Oliwer Kubicki
Jacek Jakubiec
Paweł Gluza
Wojciech Chadży