Dotacja do usuwania wyrobów zawierających azbest
W związku z zamiarem przystąpienia Miasta Jelenia Góra do Programu "Usuwanie wyrobów zawierających azbest" - etap II, realizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu uprzejmie informuje się o możliwości pozyskania do 100% dotacji na zadania związane z usuwaniem azbestu, obejmujące koszt demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest.
Niezbędne warunki do spełnienia w celu uzyskania dotacji:
- przedsięwzięcie określone do finansowania nie zostało wykonane,
- posiadanie środków finansowych na wykonanie nowego pokrycia dachu lub wykonanie elewacji,
- spełnienie wymagań zawartych w Zarządzeniu NR 0050.498.2011.VI Prezydenta Miasta Jeleniej Góry z dnia 14 listopada 2011r. w sprawie zasad i warunków realizacji usługi usuwania azbestu z terenu miasta Jeleniej Góry.
Zwracamy się z prośbą do właścicieli, użytkowników wieczystych, zarządców nieruchomości, w których wykorzystywany jest azbest, o przedłożenie do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Jelenia Góra, ul. Sudecka 29, pisemnej deklaracji przystąpienia wraz z wymaganymi załącznikami w terminie do 30 marca 2012r.
Treść zarządzenia, deklarację przystąpienia wraz z załącznikami można pobrać pod adresem: www.jeleniagora.pl, isieko.jeleniagora.pl
Informacji udziela Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Jelenia Góra - tel. 075 75 46 307, 075 75 49 855.
UM JG