Dotacja do usuwania wyrobów zawierających azbest
W związku z zamiarem przystąpienia Miasta Jelenia Góra do Programu "Usuwanie wyrobów zawierających azbest" - etap II, realizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu uprzejmie informuje się o możliwości pozyskania do 100% dotacji na zadania związane z usuwaniem azbestu, obejmujące koszt demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest.
Niezbędne warunki do spełnienia w celu uzyskania dotacji:
- przedsięwzięcie określone do finansowania nie zostało wykonane,
- posiadanie środków finansowych na wykonanie nowego pokrycia dachu lub wykonanie elewacji,
- spełnienie wymagań zawartych w Zarządzeniu NR 0050.498.2011.VI Prezydenta Miasta Jeleniej Góry z dnia 14 listopada 2011r. w sprawie zasad i warunków realizacji usługi usuwania azbestu z terenu miasta Jeleniej Góry.
Zwracamy się z prośbą do właścicieli, użytkowników wieczystych, zarządców nieruchomości, w których wykorzystywany jest azbest, o przedłożenie do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Jelenia Góra, ul. Sudecka 29, pisemnej deklaracji przystąpienia wraz z wymaganymi załącznikami w terminie do 30 marca 2012r.
Treść zarządzenia, deklarację przystąpienia wraz z załącznikami można pobrać pod adresem: www.jeleniagora.pl, isieko.jeleniagora.pl
Informacji udziela Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Jelenia Góra - tel. 075 75 46 307, 075 75 49 855.
UM JG
Tomasz Żukiewicz
Leszek Wrotniewski
Konrad Rydzewski
Rafał Piotr Szymański
Kazimierz Piotrowski
Hubert Papaj
Wojciech Leszczyk
Maciej Lercher
Paweł Kucharski
Oliwer Kubicki
Jacek Jakubiec
Paweł Gluza
Wojciech Chadży