System Wysyłania Powiadomień
Od dnia 08.03.2011 r. uruchomiony zostaje w Wydziale Komunikacji Urzędu Miasta Jelenia Góra System Wysyłania Powiadomień.
Usługa polega na informowaniu osoby uprawnionej do odbioru dokumentów (prawa jazdy lub dowodu rejestracyjnego) poprzez pocztę elektroniczną lub SMS o terminie odbioru dokumentu w Wydziale Komunikacji.
Usługa jest bezpłatna, a warunkiem skorzystania z niej jest podanie przez klienta we wniosku o rejestrację pojazdu (wymianę dowodu rejestracyjnego) lub wydanie prawa jazdy: nr telefonu komórkowego lub adresu e-mail.
Operatorem systemu jest Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A.
UM JG
Tomasz Żukiewicz
Leszek Wrotniewski
Konrad Rydzewski
Rafał Piotr Szymański
Kazimierz Piotrowski
Hubert Papaj
Wojciech Leszczyk
Maciej Lercher
Paweł Kucharski
Oliwer Kubicki
Jacek Jakubiec
Paweł Gluza
Wojciech Chadży