Zasady i reguły obowiązujące przy dodaniu ogłoszenia
Jest tylko kilka zasad, jakimi należy się kierować podczas umieszczania ogłoszenia na portalu JG24.PL
- Informacje podawane podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego muszą być prawdziwe i zgodne z prawem.
- Należy wypełnić przynajmniej jedno pole dotyczące informacji kontaktowych (poprawnie wpisać adres poczty elektronicznej, bądź też wpisać swój numer telefonu).
- Ogłoszenie nie może mieć podłoża reklamowego (w sprawie reklamy należy kontaktować się pod adresem e-mail: reklama@jg24.pl).
- Pamiętajmy, że najbardziej wiarygodne ogłoszenie jest sygnowane imieniem i nazwiskiem (co nie zmienia faktu, że pseudonimy również będziemy akceptować).
- Nie wolno dodawać podwójnie tego samego ogłoszenia. Jeśli administrator zauważy nadużycie, automatycznie usunie ogłoszenie wraz z jego klonami.
- Dział z ogłoszeniami nie jest tablicą informacyjną. Jeśli chcesz poinformować nas o jakiejś imprezie, uroczystości, skontaktuj się z nami poprzez dział Kontakt.
- Ogłoszenia na portalu JG24.pl dodawane są bezpłatnie. Jeśli chcesz wyróżnić swoje ogłoszenie, ozdobić je czy wzbogacić o galerię, skontaktuj się z nami. Ceny ogłoszeń specjalnych uzgadniamy indywidualnie.
- Zażalenia i reklamacje zgłasza się poprzez dział Kontakt.
- Administrator zastrzega sobie możliwość usunięcia dowolnego ogłoszenia bez podania przyczyny.
- Portal JG24.pl nie odpowiada za treść ogłoszeń.