
Robisz zakupy w sieci? Przeczytaj!
Poczta wprowadziła nową usługę, skierowaną do kupujących w internecie.
Dzięki niej można przed zapłaceniem sprawdzić, czy w paczce rzeczywiście znajduje się towar, który zamówiliśmy w sieci. Ma to zapobiec oszustwom dokonywanym na internetowych aukcjach.
Biuro prasowe dyrekcji Poczty Polskiej przyznaje, że czasem klienci poczty mieli pretensje o to, że w paczce zamiast telefonu komórkowego jest cegła. Rzecznik policji potwierdza, że co miesiąc notuje od kilku do kilkunastu zgłoszeń oszustw dotyczących nieuczciwych sprzedających w internecie. Żeby skorzystać z nowej usługi, należy zamawiając towar zaznaczyć, że chcemy, aby nadawca zapłacił dodatkowo 5 złotych i zamówił usługę "sprawdzenie zawartości przesyłki przez odbiorcę". Taką paczkę trzeba odebrać na poczcie. Nie przyniesie jej listonosz.
Więcej na ten temat - w "Gazecie Wyborczej".